Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Aflevering 1:Mollenactie 1: Simone vindt (met Bella) twee jokers en geen geld voor de pot. Simone vindt op tijd de kluis met de tickets en verkleint daarmee het risico dat Bella afvalt, wat zeer onredelijk zou zijn. Mocht het team Bella-Simone als enige de kluis niet vinden, dan was Bella sowieso afgevallen. Dit zouden de makers nooit hebben toegestaan.Mollenactie 2: Simone kweekt met deze opdracht 'goodwill' bij Bella en er ontstaat een bondje. Uiteindelijk valt Bella af in aflevering 3 door dit bondje van vertrouwen.Aflevering 2:Mollenactie 3: Simone stuurt als eerste aan om op de markt steeds terug te komen bij Art, wat extra tijd zou kosten.Citaat Simone: "Maar dan moeten we weer terug".Mollenactie 4: Simone stuurt als eerste aan om de briefjes van 10 dubbel te leggen op het bord bij Art. Uiteindelijk moeten deze enkel liggen, en dit kost de groep geld voor de pot.Citaat Simone: "Twee per ding"Mollenactie 5: Simone graaft met een kleine graafmachine op einde van het parkoers. Met de kleine graafmachine is haar bijdrage minimaal en het einde van het parkoers heeft men nooit gehaald. Haar bijdrage is verwaarloosbaar.Aflevering 3:Mollenactie 6: Simone verdient met de auto-opdracht 200 euro (x2), maar dit is een van de laagste bedragen mogelijk. Hiermee kweekt ze 'goodwill' en heeft daarnaast de opdracht met de kistjes in het vooruitzicht, waar weer veel geld verloren zal gaan.Mollenactie 7: Simone geeft bij de kistjes-opdracht geen 'advies' mee aan Olcay-Stine, wat de kans op het pakken van een minbedrag of een vrijstelling vergroot. Olcay-Stine pakken uiteindelijk een vrijstelling en -500.Mollenactie 8: Daarnaast pakt Simone zelf -500. Ze weet immers waar de min-bedragen liggen.Mollenactie 9: Simone geeft meerdere malen foutieve of al bekende informatie door tijdens het paragliden.
Ik vond Simone ook al super verdacht deze aflevering, iets té verdacht.. Snap alleen niet zo goed waarom zij niet in het groepje 'op de grond' zat.
Simone liegt over de informatie die ze krijgt:49:18Het oosten van Georgië grenst aan Armenië. (dat is niet waar, dat is 't zuiden)49:46 "Mtsvani is water" (terwijl Loes net daarvoor doorgaf dat het wijn was, heb het opgezocht: het is wijn)
Dit is voor mij de reden om de Simone tunnel in te gaan.. Ze duwt de auto dus niet. Ze raakt hem aan..
Direct na de opdracht zien we een shot van de antwoordkaarten. Daarop is bij de Mstvani-vraag het goede antwoord (wijn) opgeschreven. Als Stine de mol was, zou ik verwachten dat zij hier het verkeerde antwoord op had geschreven. Ze had dan immers lekker naar Simone kunnen wijzen, omdat die het verkeerd voorzegde. Dat dat hier niet is gebeurd, sterkt mij in het vermoeden dat Simone de mol is en niet Stine.
Simone liegt over de informatie die ze krijgt:49:18Het oosten van Georgië grenst aan Armenië. (dat is niet waar, dat is 't zuiden)
Ze gaf dus correct het antwoord 'Turkije' door voor de vraag 'Wat is het Zuidelijke buurland van Georgië?'
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
717 gasten en 2 vaste bezoekers