Vandaag eens extra op Simone gelet. Wat als zij nu eens de mol zou zijn.
Ik verdacht haar tot op heden niet, maar gewoon even op mijn intuïtie:
Bij de eerste opdracht lijkt ze fanatiek, luistert maar half naar de instructies van de ondergrondse groep en huppelt samen met Stine al op weg. Zodra Jan hen wijst op de tunnels, die hij ineens ziet, zegt ze iets als: we gaan die kant op, maar mocht dat niet goed zijn, kunnen we nog altijd de kant van de tunnels opgaan (wint daarbij tijd, als mol)
Bij de vragen in het park, wordt alleen aan haar de vraag gesteld of ze de mol is... ze blijft stoïcijns, maar antwoordt met 'nee'. Als dan de gehele groep erop gewezen wordt dat de mol ondertussen bij allemaal vlak langs hen gekomen is, vind ik haar reactie verdacht. Ze kijkt onmiddellijk hoe de anderen daarop reageren. Doet verbaasd, maar het zou kunnen dat ze wil peilen of iemand haar als mol heeft gespot!
Ze gedraagt zich wat nerveus en vraagt nadat Jan Loes bevraagd al gauw wat het bij Jan teweeg heeft gebracht. Alles, om de aandacht bij zichzelf weg te nemen?
Moet nog terugkijken of we überhaupt een glimp van de mol kunnen waarnemen, als kijkers, maar de vrouw onder de rode paraplu (terwijl het niet regende) zou Simone kunnen zijn.
Dit laatste vind ik geen sterke...maar kan een productie keuze zijn het niet al te vaak in beeld te brengen....toch?
Dan de laatste opdracht: het hangen aan de rode draad.
Dapper dat ze is gegaan, dat voorop!
Ik heb haar daar verder niets verdachts zien doen.
Algemeen: Ergens heb ik gelezen, dat het wel heel opvallend zou zijn, als Simone in deze aflevering iets geels zou dragen? Help me even...
Ze zei aan het begin van de aflevering dat dit een ode was aan Bella?