Vandaag is er een filmpje geplaatst, reacties op de uitslag van de test. Simone verteld er over dat ze bij de laatste drie zat en dat ze dacht dat zij er uit zou liggen. Ik zat compleet in de Simone tunnel maar ik vind haar zo geloofwaardig daar, het brengt me echt even aan het twijfelen.
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/reactie-op-de-uitslag-van-de-test-afl-4/
Toevallig wilde ik hier net over gaan posten, maar had ik het filmpje van de reactie nog niet gezien (extra materiaal)
Ik wilde het hebben over Simone's reactie bij de executie
Deze was EXACT hetzelfde als Susan's reactie toen ze in haar seizoen (uit m'n hoofd aflevering
overbleef met Jan Willem. De blik van Simone naar Emilio toen Art "Emilio' zei deed me heel erg denken aan Susan blik. Wetende dat het scherm rood zal worden.
Echter had Loes haar scherm ook nog niet gezien maar wellicht had Simone een voorgevoel. Meteen na het rode scherm zie je haar reactie en ook dat is heel erg zo van 'ik wist het al, maar ik moet spelen dat ik het niet wist' bijna een soort troostende blik. Je ziet haar daarna draaien om te kijken naar Loes haar reactie. Wetende dus dat Loes de dans is ontsprongen.
Vond ik extreem lijken op Susan's reactie, zowel bij intikken naam als bij zien rode scherm..
En ja, ik zit nu ook in de Simone Tunnel. Hoe is het hier?
HELE GROTE EDIT: Na het zien van het filmpje en wetende dat Simone op Loes zit kan het inderdaad kloppen dat zei dacht naar huis te gaan. Je ziet haar ook heel even diep zuchten na het rode scherm van Emilio. Eerst interpreteerde ik dit als opluchting van spelen dat ze zenuwachtig moest zijn maar eigenlijk zou het prima kunnen. Haar redenatie dat Loes de Mol is (ze zit heel erg op Loes) zou dan wel betekenen dat ze op dat moment zou weten dat het tussen haar en Emilio zou gaan, en dus bij een groen scherm voor Emilio dat ze eruit zou liggen.
Ik twijfel toch weer!