Wat ik echt mis op het forum is een overzicht van álle molacties van iedere kandidaat (zonder 1000 pagina's door te moeten spitten in een topic).
Na het "vraag-20 scherm" waarop Stine's naam ontbreekt, kan ik niet anders dan me terugtrekken uit de Stine-tunnel.
Maar ik heb dus géén idee wie ik dan nu volledig moet verdenken, aangezien niemand van de overige kandidaten voor mij zich mols genoeg heeft gedragen, in de afleveringen tot nu toe.
De enige die bij mij altijd nog een twijfelpuntje was, was Simone.. Vandaar dat ik in deze tunnel kom buurten.
Maar overtuigd ben ik allerminst en dat frustreert me. Ik wil op basis van een hele lijst aan molacties worden overtuigd. (en dan bedoel ik eigenlijk: alle molacties per kandidaat verzameld in een topic zodat je van daaruit voor jezelf kunt uitmaken welke molacties je sterker vindt en op basis daarvan je aansluiten in een tunnel)
En helaas is dat er (nog) niet en heb ik er zelf de tijd ook niet voor
(excuses als ik klink als een klein kind dat z'n zin niet krijgt, maar mijn speurcarrière heeft een behoorlijke deuk opgelopen nu de Stine-tunnel zo goed als ingestort is en ik hoop er zo snel mogelijk weer bovenop te komen
)
Is er hier iemand in de Simonetunnel die de meest sterke molacties van Simone voor me kan en wil opsommen? (iets wat me over de streep kan trekken)