Oh normaal zit ik zeker 7 afleveringen diep in een tunnel...En zo ook bij Simone maar ik kruip er voor het eerst in mijn mollotenbestaan weer een beetje uit, en dat aan het einde. Een primeur!!!!!!
Zoals ik hier al beschrijf, vind ik die 250E verdienen bij de opdracht 'Oplichten' echt totaal onnodig en veel te actie, ze had ook gewoon niks kunnen zeggen:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62652.msg2102524#msg2102524/Maar zo zijn er wel meer dingen. Na deze aflevering ben ik wat opdrachten gaan bekijken, en speciaal weer gaan letten op Simone. Ze doet toch best vaak dingen onnodig goed, zo ook bij de Tijd is Geld opdracht. Ze zit ALLEEN in een auto, en komt toch over de streep. Kan dikke pech zijn, dat de rode auto's haar niet hebben gevonden, maar dan verzin je wat anders? Ik vind dit ook weer zo ONMOLS.
Help dus, want ik ga nu aan alles twijfelen.....Kan iemand mij weer even die tunnel induwen. Niks is zo lekker als nestelen in 1 dichtgemetselde tunnel aan het eind van het seizoen, vooral niet wanneer het zo koud is buiten