Ik hoop het zeer. Maar je moet echt geniaal zijn dan hoor. Want je moet constant 2 personen zijn. Als Jan dat kan... echt, bij mij zo de top-3 aller tijden in, misschien wel op 1!
Dit heb ik zo vaak gedacht in de afgelopen weken. En dan vooral tijdens interviews ed. En toch vol op Simone ingezet omdat ik in de uitzendingen haar wel super verdacht vond
Ja bij haar was het ook geniaal geweest... zo goed kan ze niet acteren dacht ik altijd. Maar we zaten gewoon zo verkeerd omdat de dames S enorm veel geld uit de pot namen, en al die hints dan nog die alleen maar direct op hun twee te koppelen waren. Maar ook alsmaar de toevalsfactor, dan waren zij het bijv. weer die een afwijkend antwoord gaven in het park en dan dacht je, heee daar zit wat achter.
Maar achteraf is het allemaal zo simpel... NATUURLIJK gaat de mol niet afwijkend wezen en de vraag verlangen of je de mol bent... je bedekt je en doet wat de meesten doen. Cover.
En iedereen wist het toch... Bella zette notabene 10 van de 20 vragen op Ruben in! En Loes/Emilio hebben ook Ruben gezegd.