Dat vond ik nou dus helemaal niet. Stine wil juist vertragen, zodat ze een locatie moeten skippen. Dat doen ze ook want ze vinden alleen de jokers en niet het geld. Juist dat ze zoveel gemiste oproepen vinden wil zeggen dat ze de boog niet te ver moeten overspannen en eerder naar de kluis moeten en bovendien eerder en vaker betaald moeten bellen met Art.
Als je vroeg aankomt heb je toch bijzonder weinig te beinvloeden? Wat moet je dan zeggen? Emilio zit ook nog naast je, en je wilt juist helemaal niet in de gaten lopen als mol in de eerste aflevering. Je hebt er voordeel aan als anderen wel vaag doen aan de telefoon naar elkaar met oplopende frustraties want die gaan elkaar dan verdenken. Moet je vooral niet zelf gaan doen, op die manier verdenkingen op je laden. Erbuiten blijven juist! Off radar zoveel mogelijk, dus juist een superslimme molactie, dit late aankomen! Typisch Stine .
Eerder bellen heeft geen zin gehad, want dan loop je het risico dat je net zoals Simone eindigt en dus eigenlijk geen geld uit de pot speelt, en waarom zou je niet kunnen bellen op je locatie? Hebben Simone en Bella ook gedaan. Ja, misschien wat te vroeg, maar als kandidaat weet je toch niet wat Art gaat zeggen dus in principe kan je elk excuus gebruiken om hem in ieder geval de eerste keer (na dat halfuurtje) te bellen. Daarnaast loop je het risico (wat dus ook is gebeurd) dat je beide locaties vindt. Emilio en Stine hebben misschien geen geld gevonden, maar zoals ik al zei hebben ze de opdracht in mijn ogen heel erg selfish gespeeld om er zeker van te zijn dat ze doorgingen naar aflevering 2.
Waarom zou je niet kunnen beïnvloeden? Iedereen is dan pas aan het ontdekken wat de opdracht precies is. Als je ze probeert af te leiden van de aanwijzingen dan ben je ten eerste aan het tijdrekken en ervoor aan het zorgen dat zowel jouw team als het andere duo minder tijd/kans heeft om geld te vinden en dus meteen op zoek gaat naar de kluis, want iedere kandidaat kiest een vrijstelling boven het geld.
Zo zie ik het.
Ik vind Stine gewoon geen Mol.
Misschien ben ik blij verrast als Stine toch de Mol blijkt te zijn met goede molacties, maar momenteel geloof ik er gewoon niet in.
Prima als jij in een tunnel zit, moet je ook zeker blijven doen!
Maar ik blijf bij mijn argument en jij vast bij het jouwe