Geen idee of dit al genoemd is, even geen zin om 15 pagina's terug te lezen maar belangrijkste reden om Stine af te schrijven als Mol voor mij is:
-We hebben nog 0 verdenkingen van haar gehoord. In aflevering 1 maakte ze geen test, in aflevering 2 horen we alleen "De Mol hoeft niets te doen, De mol is een stille leider' en in aflevering 3 horen we haar verdenking wéér niet.
Opvallend, en een mol wil niet opvallen. Hier kan de montage makkelijk in meewerken maar ik geloof niet dat we in aflevering 4 zitten en dat we nog de Mol nog 0 keer een verdenking hebben horen uiten...
Bovendien zat ze in de verdubbel auto die over de streep kwam, ging ze bij de bakjes openen/vertrouwen opdracht als een van de weinige voor geld (ok dit kan gezien worden als Mol die niet vertrouwd word dus iets tegenovergestelds doet maar ik geloof dit niet) en deed ze eigenlijk in aflevering 2 ook niet zo bijzonder veel verdachts.
Ik vind haar wel een kandidaat om rekening mee te houden voor de finale.
Hadewych zagen we de 1e 3 biechten ook amper in beeld over haar verdenkingen, vaak komen deze kandidaten ver.