Je mag het prima met me oneens zijn hoor
. Ik snap je punt, maar nuanceverschilletje; ze laat hem nu 2 afleveringen in haar zak zitten, de derde gaat ze hem misschien nog inzetten (dat ziet u volgende week)!
De eerste aflevering dat je dat ding in handen krijgt hem niet inzetten, vind ik niet per se opvallend. Het is altijd een gok, omdat je niet weet wat de kandidaat met de vrijstelling gaat doen, wel of niet inzetten. Je hebt gelijk dat de zwarte vrijstelling afgelopen aflevering niet inzetten enigszins opvallend is.
Wat ik me echter wel afvraag, wanneer is het gunstiger om die zwarte vrijstelling in te zetten? Wanneer er veel mensen jokers hebben, of wanneer er één iemand een vrijstelling heeft. Meerdere mensen met jokers lijkt mij eigenlijk net zo gevaarlijk als één iemand met een vrijstelling, aangezien er opeens dan meer mensen zijn met een voordeel ten opzichte van jou, in plaats van een enkel iemand. Natuurlijk is de vrijstelling een hoger goed.
Enigszins een tunnelig antwoord (vanuit Simone), maar Stine speelt nou eenmaal het spel op haar manier..