Mij is het volgende nog opgevallen bij het einde, dat men zich aan het voorbereiden zijn voor de test. Via NPO uitzendinggemist op 50min 40 seconden krijgen wij stine te zien die aan het nadenken is, het volgende fragment is een lijstje waarbij namen van mogelijke mollen te zien is. Met het idee... Dit is het lijstje van Stine. Echter... Dat is NIET correct.
Dit zijn de handen van Olcay. En dan kun je zien aan de nagels. Stine heeft haar nagels met donkerrood gelakt, en niet tot aan de nagelriem. Olcay heeft haar nagels ook gelakt met ook rode nagellak maar dan wel tot aan de nagelriem.
Als je op het lijstje kijkt, zie je ook dat bij de vraag: wie is de mol? Ruben, Loes, Jan, Simone en Stine staat vermeld. Als dit het lijstje van Stine zou zijn, is het natuurlijk raar dat ze zichzelf verdacht vindt.
Het kan natuurlijk een montagefout zijn, wat ik raar vindt, rekening houdende dat de makers hier vanaf het moment dat ze thuis komen tot december?!? aan het knippen/plakken zijn geweest.
Kunnen wij hier wat mee? ik weet het (nog) niet. Het viel mij in ieder geval op, en vindt het delen hiervan wel even belangrijk.