Ik hoorde wel Stine (volgens mij) zeggen dat de kluis bestond uit een letterslot voordat ze aankwamen bij die kluis. Ze wisten dus al letters, dan lijkt mij Tbilisi wel een logisch antwoord?
Heb even teruggekeken. Meteen bij de boodschap van art, als hij het over de kluis heeft, zegt hij dat de code bestaat uit letters.
En het is enigszins logisch, aangezien ze verder geen informatie over de code hadden, dat een ongebruikt informatiestukje zoals Tbilisi de code is. Maarrr tijdsdruk, chaos, het spel is net begonnen, hoop informatie in de opdrachtomschrijving zodat je vergeet dat het een lettercode ipv cijfercode is.
Ik begrijp op zich dat je dan de link niet legt als kandidaat. Ik begrijp eveneens dat het een prima optie is voor de mol om wat geld uit de pot te halen. Dus zou zelf het niet direct noteren als kandidaat- of juist molactie.
Mwah, het zou ook molboekje kunnen zijn, of gefeliciteerd, of... Pas als ze ook hadden geweten hoevéél letters het zouden zijn, lijkt het me wél heel interessant, maar anders kan ik best geloven dat ze in de haast en de spanning er gewoon niet opkwamen. Maar dat is ook vooral omdat ik het zelf waarschijnlijk ook écht niet zou verzinnen; juist omdat de spanning zo groot is als je weet dat iedereen overal zit.
Wisten ze trouwens dat er vliegtickets in zaten? Dat zou het natuurlijk ook nog wat makkelijker maken om de plaatsnaam in te vullen, trouwens...
Nu ik nog eens luister (maar wat ik als kandidaat 100% had gemist), Art zegt:
De code van de kluis bestaat uit letters. Die vormen meteen een hint naar de locatie waar ik me bevind.Verder niet dat het 7 letters moeten zijn. En alleen dat degenen zonder kluisopening test en executie volgt, dus ook niet als zodanig dat er vliegtickets in zouden zitten.
Zit trouwens te genieten van deze manier van mol-speuren