Hoewel ik deze aflevering echt ontzettend leuk vond, valt er relatief weinig uit te halen qua molacties. Maar ik ga toch proberen er nog wat nuttigs over te zeggen
Bij de hotelopdracht leek Simone zoals al eerder genoemd wel wat tijd te rekken. Stine leek vooral verdacht bezig door niet te roepen, maar er was ook niemand in de buurt van haar kamer, dus het is ook wat zinloos om dan te gaan roepen. Weet dus niet of ik het echt direct als verdacht zie, of gewoon slim omgaan met je energie
Opdracht 2.. de beste molactie hier zou denk ik zijn om de auto zo vol mogelijk te krijgen zodat er geen passagier meer mee kon, maar de enige die dat deed was Jan, en die heb ik allang afgestreept. Verder viel er denk ik weinig te mollen. En het helpt ook niet echt dat in eerste instantie de kandidaten ook dachten dat de auto zo vol mogelijk moest, en de mol en de kandidaten dus eigenlijk hetzelfde doel hadden.
Bij opdracht 3 denk ik dat de mol er direct op inhaakt als iemand anders voor de schermen wil gaan, wat Simone volgens mij deed. Maar heb het niet teruggekeken, dus misschien zeg ik dat nu vanuit m'n tunnel