De experiences waren leuk. Vooral het tokkelen
Maar de caraoke was vooral
De test maken om kans te maken op een vip pakket
Zelf op de groepsfoto belanden voor nop
En dan de blinde veiling. Bij de merchandise vond ik de prijzen best aan de hoge kant. (En de meest interessante dingen waren al uitverkocht zo goed als toen ik aan de beurt kwam) Dus toen ik later op de hoogte werd gebracht van de stille veiling besloot ik in te zetten op de kandidatenbio van Bella.
Ik heb hem uiteindelijk ook gekregen met aantekeningen achterop. Maar nu is het mij een raadsel wiens handschrift dit is. Leuk mysterie om uit te zoeken. Heinz pakte het slim aan om eigenlijk op praktisch elke ander kavel gewoon blind te bieden. (Het meest effectief blijkt maar weer) Wel variërenden de prijzen enorm. En stiekem ben ik benieuwd wat het eennahoogste bod nu per kavel is geweest
Mijn vraag werd meteen als eerste gesteld bij het vragenvuur. Dat was ook een leuke verrassing. (Hoe het toch kwam dat praktisch iedereen Ruben meteen verdacht. Of dat kwam door iets tijdens of na de opdrachten wat wij niet gezien hebben) Verder was de goodiebag met een Fokke en Sukke scheurkalender leuk. Het had het afgemaakt als ik die scheurkalender door Jean Marc had kunnen laten signeren en de kandidatenbio door Bella. Maar omdat ik geen meet en greet strook had besloot ik in de eerste periode de test te maken, caraoke kijken en blind bieden. En tijdens de tweede vrije meet en greet was het zo druk dat ik besloot aan te sluiten bij de wachtrij voor het tokkelen.
Enfin al met al was het zoals vorig jaar net zo koud (maar toen was het waterkoud en nu vrieskou) maar toch heb ik een prima middag en door na te tafelen avond achter de rug. Ik had zelfs de reis naar Georgië van het toeristenbureau kunnen winnen maar toen stond ik in de rij voor de groepsfoto binnen
Het bureau had mij niet laten weten dat ik om 16:00 uur aanwezig moest zijn voor de onthulling. Terwijl het scherm bij de blinde veiling wel aangaf om 17:00 uur bij het podium te staan. Maar ach, een andere molloot is er blij meegemaakt kreeg ik al snel door
Leuk om alle kandidaten op het podium gezien te hebben. Jammer dat Molcay er niet bij kon zijn (al las ik hier dat ze bij de tweede meet en greet wel opdook toen ik aan het wachten voor het ziplinen was) dus haar heb ik wel gemist. Maar ach niks aan te doen.