Ik heb de redactie vandaag gemaild met de vraag of de kaarten ook voor niet-AVROTROS leden beschikbaar komen. Ik laat weten wat hun reactie is.
Reactie AVROTROS:
Het klopt dat de fandag alleen toegankelijk is voor leden. Wij zijn ook niet voornemend dit te gaan veranderen. Als AVROTROS-lid heb je het hele jaar voordeel en toegang tot bijzondere events die wij speciaal voor onze leden organiseren. Voordat de verkoop van start ging heb ik contact gehad met Andreas en heb hem de mogelijkheid geboden de forumlezers eerder te laten boeken. Hij zei dit gedaan te hebben. Misschien kun je contact opnemen met hem hierover?
Klaarblijkelijk begrijpt men bij de AVROTROS niet dat het publiek van WIDM niet het zelfde publiek is als het standaard AVROTROS-publiek. Ik zit niet te wachten op voordeel en toegang tot andere events.
Ik heb in de e-mail de situatie geschetst waarbij de fandag jaren lang een dag is geweest voor fans en gedragen en georganiseerd door fans. Helaas weegt dat motief niet zwaar genoeg meer...
Desalniettemin ga ik proberen wederom Rick M. te mailen met alle onbeantwoorde vragen over dit seizoen. Ik moedig iedereen dus aan om zijn of haar vragen te blijven posten in
dit topic. Overigens was het antwoord krijgen op dat soort type vragen altijd één van mijn hoofddoelen om naar een Fandag te gaan. Helaas is het krijgen van antwoorden sowieso al onmogelijk gemaakt de laatste jaren omdat er bijna geen directe contact mogelijkheden (meer) waren met productie/deelnemers om hiervoor even rustig te gaan zitten en het algemene vragenvuur tijdens de Fandag vaak gedomineerd wordt met vragen als 'Wat was je favoriete opdracht'. No offence to Art, maar op die antwoorden zit niemand te wachten.