Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Zojuist de kaarten voor de fandag per post binnengekregen!In de brief die erbij zit staat dat het terrein vanaf 12.00uur opengaat en dat de fandag om 13.00uur begint. Er staat ook in dat als je niet bij de eerste 250 boekers zat je niet gegarandeerd bent van een meet en greet(dat wisten we al) maar dat de finalisten van dit seizoen van 15.00uur tot 15.45uur buiten zullen staan voor een meet een greet. Hopelijk wordt dat niet eer zo'n gedoe zoals vorig jaar...
De kandidaten ga je zowieso wel zien. De vraag is of je ook een handtekening of foto kan krijgen.
Jaa, shirt is binnen. Was even bang dat de tekst niet goed zou uitkomen, maar ben helemaal tevreden. Ik ben dr helemaal klaar voor. Nu nog twee weekjes wachten en nog iemand vinden die met me mee wil, blijkt lastiger dan verwacht.
Iemand toevallig 2 extra kaartjes voor de meet And greet
Weet iemand hoe ik alsnog bij de meet and greet kan komen? Aangezien er in de brief staat dat je niet ‘gegarandeerd’ bent van de meet and greet.
Ik was van plan om mijn prachtige shirt te laten signeren. Indien de witte stift dat toelaat.
Voor wie tickets heeft voor de meet and greet, wat laten jullie signeren? Ik zit zo te twijfelen nu ik eindelijk de meet and greet tickets heb
Je zou ook voor iedereen een ander object kunnen laten signeren. Gele regenjas door Bella, ananassokken door Jan, groepsfoto door Simone en een zwarte make-updoos dor Olcay. Wel een gedoe om allemaal mee te slepen..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
648 gasten en 3 vaste bezoekers