Wat waren de topstukken van de veiling en wat hebben ze opgeleverd?
De veiling was korter dan normaal. Je kon op sommige items via de merchandising stand "blind" bieden. Deze zouden dan naar de hoogste bieder gaan om 17.00 uur op het podium (alleen was toen het merendeel al naar huis, of dit nu een goede actie is?)
De vliegreis (€610,-)en het setje molgeld ( rond de €350,-) waren de topstukken. Naast een stuk of 10-15 WidM items zoals een joker (€180,-) en het koffertje van aflevering 1 (€230,-) die er in de serie langskwamen had ook elke deelnemer een persoonlijk item. Bella, haar gele regenjas (€80,-), Simone ook een regenjas(€40,-), Loes een zonnebril (€100,-), Ruben een foto van een marktvrouw (deze snapte ik niet helemaal als persoonlijk item), Emilio 2 kaartjes van een voorstel met hem en na afloop een flesje wijn met hem drinken (€180,-), Ron een kaartje voor het moord)theater met de datum en zijn naam erop (€60,-), Jan zijn trui en ananassokken (€220,-), Jan Marc een tekening van Jan (als mol) die hij op zijn Twitter account in november had gepost en de nieuwste Fokke en Sukke gesigneerd met tekening (€120,-), Olcay was er bij de veiling niet bij. Pin me er niet op vast dat alle prijzen kloppen. Ik kan er bij sommige iets naast zitten.