Ron vroeg bij het vragenvuur of hij nog een anekdote mocht vertellen. Jan en Bella gebaarden fanatiek nee zoals in het theater (
) maar hij vertelde 'm toch: hij vond het vreemd dat hij in het vliegtuig geen van zijn medekandidaten herkende. Loes zat vlak naast hem en zag hij aan voor een "productiemeisje". Loes herkende Ron wel als "de broer van Carlo" wat al niet zo'n aardig begin voor Ron was...
Art heeft bij het gebergte waar de koren stonden te zingen de hele tijd angstvallig in een geblindeerd busje verstopt gezeten omdat twee toeristen die er liepen wel eens Nederlanders konden zijn. Het bleken achteraf Duitsers.
De favoriete kleur van Bella is geel en de favoriete saus van Jan bij macaroni is bolognese (al beweerde de Mol eerst iets anders, had ie ons weer mooi tuk). Een hobby van Loes is boksen. Zomaar wat antwoorden op geselecteerde vragen die me te binnen schieten. Simone moest nog eens "here's Johnny" doen en Ruben moest nog eens "we zijn niet in Kiev, vriend" zeggen. Erg veel zijn we dus niet te weten gekomen. Het was meer een gezellig babbelrondje waarbij goed gelet werd dat ook veel jonge vragenstellers aan bod kwamen. Een jarig meisje mocht zelfs even het podium op om toegezongen te worden. (Maar zij vroeg er zelf om.
)
Belangrijker vind ik nog dat dit 100% uitsluitsel geeft over het vermiste telefoontje van 500 euro. Dat is dus echt door Simone en Bella gemaakt, want ze wisten op te schrijven dat "de coördinaten van de stadskaart afwijken van die van de landkaart".
Die puzzel is voor mij dus ook opgelost.
Maar dan ga je ervan uit dat dit door Simone of Bella geschreven is. (Ik kijk de aflevering er wel nog eens goed op na.
)