Jan: Kijk Ruben, dit is alle gekochte wodka. (marvin)
Na het inpakken van zijn meubels is Jan klaar voor zijn reis richting finale (Hulpmol)
Jan: Ik heb Simone helemaal niet achter deze dozen opgesloten. (marvin)
Jan en Ruben moeten out of the box denken nu Stine de mol niet blijkt te zijn (LdHmolletje)
Jan: Waarom plaatsen jullie mij altijd in vervoersmiddelen met een hoop rotzooi? (marvin)
Verhuisbedrijf Mol18 verhuist nu ook per trein (Tristan)
Ruben: 'Waar is Olcay?'
Jan: 'Die is hierachter even bezig op mijn geïmproviseerde toilet..' (Nick_Theunis)
Kerstpakketten WIDM crew niet goed ontvangen. (marvin)
Jan: Finished? (Nieky)
Jan zit in een lastig pakket (marvin)
Jan: "Moet dit allemaal nog in die lada?" (Daisy)
Jan: "Ehm.....nee, ik heb geen stoel meer vrij voor een extra passagier". (Claudia/Zwanee)
Conducteur: Meneer, zou u uw spullen van de banken willen halen, andere mensen willen ook graag zitten. (marvin)
Ruben: "Jan stop aub met mollen. Zo krijgen we de voorraad suiker voor Olcay nooit mee". (kevin174)
Ruben niet blij met bijverdienste van Jan bij PostNl. (LdHmolletje)
Ruben: "Hoe krijgen we die extra bagage van Olcay in hemelsnaam mee terug naar Nederland?" (Daisy)
Ruben betrapt Jan als mol. Jan: Sssst! (HappyDutchman)
Ruben: "Het schijnt dat 'მყიფეა' 'breekbaar' betekent..." (Heinz)
"Hej' 't al heurd?" (Gupp)
Doos were the days (Påc)
Ik heb gedrie-dubbel-checkt maar ze zijn er echt niet meer in jouw maat, helaas vriend! (Theoreticus)
Ruben: "Jan, pak(ke)t eens wat slimmer aan!" (Daisy)
Iedereen zit op hetzelfde spoor. (Gupp)
verhuisservice Jan, gaat vanaf nu ook per trein leveren! (DRenziboy)
Jan: Het is voor mij de doos of de gladiolen bij de komende test. (Theoreticus)
Art van onder de dozen uit: 'Help!' (Nick_Theunis)
Jan: We kwamen er een paar te kort, dus ik dacht: ik bestel maar een paar nieuwe gloeilampen. (marvin)
Na het zien van de spoiler hebben Jan en Ruben de spullen van Stine alvast opgeruimd (kwkw)
Ruben: 'Dus jij zit op Simone. En Olcay?' Jan: 'Op een paar dozen..' (Nick_Theunis)
Ruben: Wat een puinhoop heb je ervan gemaakt. Een kat vindt hier haar jongen nog niet in terug. (Cool Cat_86)
Jan en Ruben houden een
staredown voordat ze aan bo
ksxen beginnen.. (Nick_Theunis)
Jan: Deze opdracht gaat toch een brug te ver... (Cool Cat_86)
Ruben: 98 dozen zeg je? Heb je wel juist geteld? (Cool Cat_86)
Ruben: "Wil jij een pakje rammel?" (Molbelg)
Ruben draagt een taupe zebrashirt
(Påc)
Je weet zeker dat dit alleen de t-shirts voor de fandag zijn? We hadden toch ook pennen, sleutelhangers, muismatten en bloknotes besteld? (Bodejos)
Boer Jan wordt overladen door duizenden brieven van Georgische dames. (Nigel)
Jan : "De doos van Irma? Nee die heb ik niet gezien vriend" (tureluurs)
Ruben: "Ik kan Olcay maar niet vinden. Jan, heb jij haar gezien?" Jan: "Waarschijnlijk zit ze in 1 van de 100 dozen te plassen." (Nigel)
Mollenstreek Yvon Jaspers: De brieven van alle BZV boeren zitten in een trein in Georgië. (Nigel)
Ruimtelijk inzicht van Jan totaal ontspoort. (marvin)
Jan, wat zei jij nou over luxe in de Oriënt-express? Ze hebben ons in de bagagewagon gedumpt. (Bodejos)
"Jan, ik ben stapelgek op je!" (Brtdm)
De veiling op de MFD staat op losse schroeven nadat PostNL vertraging opliep in de bezorging van alle pakketten (Joost2)