Deze week zijn er 97 inzendingen. Nomineren kan tot donderdagavond
Dikgedrukt groen is reeds genomineerd
1 van 3
01) "ნება მომეცი აუზი ამ ფორმით!" ("Doe mij maar een zwembad in die vorm!") (Heinz)
02) Dertien rondjes. Zeven personen. Geluk bij een ongeluk. (Marisa)
03) Ruben: Dus wat denk je ... puzzel-stuk. (marvin)
04) Georgisch kampioenschap puzzelen verstoord door opdringerige Nederlanders. (marvin)
05) 'Het is voor mij echt heel moeilijk om te zien hoe slecht iedereen zich kleedt.' (Brtdm)
06) Nog een week wachten totdat de puzzel compleet is (kwkw)
07) Olcay toch, je moest je maar voor één opdracht vermommen hoor. (Cool Cat_86)
08) "En als we nou eens 'auto solve' proberen?" (Heinz)
09) 6 puzzelstukjes, 7 puzzelstukjes... wie biedt er meer? (Cool Cat_86)
10) De Bonny en Clide onder de verhuizers slaan opnieuw toe in dorpje. (marvin)
11) Inwoners van Moliti snappen niks van de molactie van Ruben Hein. (Lonneke*L)
12) Ruben: "Kijk, een gezonde kies hoort er zo uit te zien..." (Heinz)
13) 'met een Lada door de regen op zoek naar een kruispunt, dat heb ik vorige week toch al gedaan?' (Brtdm)
14) Georgische variant van ''balletje-balletje'' trekt de meest vreemde snuiters aan (Bodejos)
15) Ruben tegen local: "Wil je nu al weten wie de mol is?" (Theoreticus)
16) Ruben: "ik leg het nog 1 keer uit. Bij een legpuzzel begin je met de hoeken" (Bodejos)
17) "En als we nu allemaal een deel van Arts teksten verstoppen krijgt ie ze nooit meer geleerd voor de ontknoping." (Heinz)
18) Ruben herkent Olcay met hoodie niet en vraagt haar: do you speak English? (MoleBuster)
19) Ruben en Olcay snappen geen hout van Georgisch navigatie-systeem. (Bodejos)
20) Ruben gebruikt wat overgebleven tijd, voor een potje motorkap-memory met de Georgische 50-plussers. (Lonneke*L)
21) Ruben: "Moliti? We are not in Moliti my friend!" (Theoreticus)
22) "Nee, geen kruisje bolletje". (Marisa)
23) Ruben: "Kunnen jullie helpen? Wij zijn een beetje crypto-moe." (SpacyColours)
24) Ruben probeert met zijn vingervlugheid Hans Kazan te imiteren, maar zijn truc met de zwevende puzzelstukjes valt in het water. (Moni)
25) Ruben: Olcay! Doe jij 't maar. Een liegpuzzel daar ben jij toch goed in? (MoleBuster)
26) Dankzij Niko Bellic kwam het allemaal weer goed. (SpacyColours)
27) "Er staat: 'ნახევარფინალ'. Halve finale." (Marisa)
28) Niet alleen Olcay verbijsterd dat Ruben de puzzelstukjes in elkaar gepast krijgt. (grasisgroen)
29) Olcay weet van de hoed, maar Ruben weet van de rand. (Newbie2)
30) Door de vergrijzing op het platteland sloeg dit spelletje toch niet zo aan als gehoopt. (Newbie2)
31) De dorpsjeugd klit wat bij elkaar in minirok en Beatle-haar. (Newbie2)
32) Na al die puisten is het nu tijd voor gepu-s-el. (Gupp)