3 van 3
65) Olcay speelt heel dit spel al met de handrem erop. (marvin)
66) Kandidaten gaan verder op de motorkap aangezien er uiteindelijk geen rozijn puzzelstukje meer bij past in de lada. (Kaaasje)
67) Ruben : "Dus als ik dit stukje daarbij doe gaat de motorkap wel open?" (tureluurs)
68) Knibbel, knabbel, knuisje, wie knabbelt er aan mijn puzzel? (Nigel)
69) Olcay heeft een stuk in haar kraag. (Theoreticus)
70) Ruben heeft een voor ruit zicht (Nigel)
71) Kiekje uit Georgische achterstandswijk (Nigel)
72) Testvraag 38: "Droeg de mol een pet, een capuchon, een bandana of niks? (Tunneltelevisie)
73) Olcay: "Een kruispunt op de maan? Dat klopt niet Ruben". (kevin174)
74) Jan: "Ruben, als ik jou nou uitleg hoe je die motorkap opent, laat je mij er dan uit?" (Tunneltelevisie)
75) Als alle puzzelstukjes op de juiste plaats liggen, lees je het winnende onderschrift. (BigBoots)
76) Olcay: "Die woordzoeker was makkelijker, hè Ruben." (Lonneke*L)
77) Ruben en band bij de clipopname van hun nieuwste single "het lila lada lied". (Theoreticus)
78) Olcay: "Just mol it, mol it, mol it, mol it - No one wants to be defeated - Showin' how funky strong is your fight - It doesn't matter who's wrong or right - Just mol it" (Tunneltelevisie)
79) Ruben Hein heeft hele rare vogels gespot. (marvin)
80) Ruben: 'Hoeveel vingers steek ik op?' (Nick_Theunis)
81) ‘Voor alle newbies in het spel: niet te hard op de puzzelstukjes slaan om ze passend te krijgen.’ (Newbie2)
82) Ruben: Als we nog wat langer wachten, wordt het door de regen opgelost. (BigBoots)
83) Manne: let vooral op die Versteegh, die is levensgevaarlijk in de kleine ruimte! (KingLennart)
84) Ruben: "7? Raar getal" (Mollem)
85) Onderhandelen over de prijs van een tweedehands auto blijkt in Georgië een hele puzzel te zijn (Bodejos)
86) Wat Ruben niet wist is dat de mol vermomd tussen deze mensen is gaan staan. (marvin)
87) De Mol heeft een grij(n)s op zijn gezicht (Nigel)
88) Productie: "Molloten, gelieve geen foto's maken." (Nigel)
89) Locals helpen Ruben om Irma te vinden (Nigel)
90) Ruben: "Hebben jullie een oranje puzzelstukje gezien met de tekst 'NPO'?" (Tunneltelevisie)
91) ”Zie ik er uit als iemand die uit Moliti komt?” (B&W)
92) Ruben: "I take your car, you take the chick." (Heinz)
93) Wanneer Ruben hoort dat heel veel molloten faliekant mis zitten legt hij de puzzelstukjes zelf maar op de juiste plek. (Hans97)
94) Hallo allemaal, Wat fijn dat je er bent - Ben je voor het eerst hier, ben je al bekend? - Stamp met je voeten, zet je handen in je zij - Ik ben de mol Ruben, en wie ben jij? (Hans97)
95) Jan slachtoffer in verdwijntruc van Hoodie en Hoodie-nie. (Brtdm)
96) Dit is een bericht van de mol: 'Geef de jokers aan Toine' (Nieky)
97) Olcay denkt: "Ik heb eigenlijk wel zin in een ravensburger!" (mnoon16)