Heb met veel aandacht alles gelezen. Wat ik mis is de vraag:
"Hoe komen de vermiste 3 kandidaten naar Tblisi?" Zit de MOL daarbij? En waarom dan? Of juist niet?
Ja, niet lopend, dat snap ik. Maar de anderen hebben hun ticket gevonden in de kluisjes. Wat hebben de anderen moeten doen om hun ticket te verkrijgen?
Verder nog wat opmerkingen:
WIDM is inderdaad erg hard soms maar ik vind het in dit geval niet OK dat Ron na, zonder de andere 8 kandidaten te hebben kunnen observeren en na maar 1 opdracht, al afvalt.
In geval van een "normale" eerste dag is na een gezamenlijke test een rood scherm OK.
Zou deze gang van zaken apart met elke kandidaat besproken zijn?
Art, MOL nr 1, mist een zin. Denk dat dat een hint is naar afl. 2
Er zijn 4 kandidaten foetsie. Eén, Ron, weten wij waardoor, maar de andere 3 dan?
Waar zijn die gebleven?
Ik hecht niet veel waarde aan Moltalk, hoor daar vaak dezelfde dingen zeggen die al op het Forum staan. En Margriet gedraagt zich nog steeds als een beetje gemene mol.
Vond het wel vreemd dat de anderen geen test hoefden te maken, alhoewel ik denk dat dit te maken heeft met afl. 2.
Afl. 1 en 2 zullen samen wel één geheel gaan vormen.
De dubbele moord in het theater intrigeert wel. 2 mensen vermoord, 2 mensen weg. RON alsnog en
?? nog een afvaller.
Zou me niets verbazen als de 3 vermisten (en Ron?) terug worden gevonden in het theater.
Hoe zijn de duo's eigenlijk tot stand gekomen? Random? Of in overleg? Of.......
Jelsir zou het bij het rechte eind kunnen hebben met zijn kloktijd en conclusie Jean Marc is de MOL.We zullen zien. Wel goed gevonden!
In de eerste aflevering zit meestal een min of meer duidelijke hint verborgen!
Het is een hak op de tak verhaal geworden, sorry! Ben benieuw naar jullie reactie, speciaal op vraag 1.