Nu de puzzel zo goed als het kan is opgelost, ben ik nu benieuwd wie met de gevonden hints denkt, wie de mol is.
Ik heb voordat WIDM begon gedacht dat Stine de mol is, vanwege haar rare uitspraak dat ze niet goed kan liegen, en dat ze zelfs de waarheid gaat liegen. Dat is zo'n rare uitspraak, waar je gewoon flink over hebt moeten nadenken voordat je dit uitspreekt.
Echter...
Toen begon Olcay op alle manieren de verdenkingen op zich te nemen, op de markt, in 3e persoonsvorm spreken, van -ze kunnen nog niet eens een opdrachtje uitvoeren-
Dan tijdens een opdracht moeten plassen wanneer ze op de grootste graafmachine zit, dan in het auto'tje van 750 gaat zitten, in afl. 4 al wegloopt tijdens het beluisteren van de opdracht met Stine. Het in spanning zitten als Art zegt dat de mol langs alle kandidaten heeft gelopen. Het overdreven uitspreken van 'Natuuuurlijk wil ik weten wie de mol is". En zo zijn er nog wel een paar te noemen. Kortom alle verdenkingen gaan richting haar...
Maar ja, niets is wat het lijkt, en Stine heeft veel verborgen hints tegen zich, tijdens het spel vindt ik dat ze geen initiatief toont, zich op de vlakte houdt, alles maar een beetje observeert. Kortom mijn verdenkingen, samen met alle gevonden hints, ga ik vanavond toch weer inzetten op Stine... En... vooruit Olcay, want waarom dit jaar niet eens een hele duidelijke mol? Dat is nog niet eerder gebeurd...
Wat denk jij? Ben benieuwd.