Het klopt niet want Emilio zei juist heel duidelijk GEEN Stine bij de 4, dus dat geeft al aan dat Stine de mol is.
Olcay gaf aan veel te hebben gespreid de vorige week, en nu meer te focussen. Ik denk dat zij op Ruben/Stine zit.
Er blijft een groot probleem met Bella, omdat zij immers een kwart van haar test op Stine invulde.
Het probleem dat Heinz aangekaart heeft over de verdenkmakingen rond het penningmeesterschap zullen in het straatje passen. Ze willen daar inderdaad doelbewust laten zien dat er veel verdenkingen zijn naar Stine, om dat dan 1x te hebben gezegd, en daarna maken ze er met de testbiechten dan weer de gebruikelijke grote janboel van.
Ik heb sterk het vermoeden dat we weer in zo'n jaartje zitten waarin veel mensen al wel door hebben dat Stine de mol is maar dat er op het 'officiele moment' wordt uitgehaald. Je moet het dan dus hebben van de bedrijven tussendoor.
Ik denk dat Loes en Ruben nog steeds wel over Stine gespreid hebben, en ze zullen moeten focussen nu hun andere verdachte Emilio eruit is.
Simone kan geluk hebben gehad ook; al zou je dit keer een slechte test kunnen maken, dan kun je er wel in blijven, immers bij Emilio's notabene 4 verdachten zat geen Stine bij. Verleden week had ze nog haar joker uitgeoefend, daarom dacht ik eerlijk gezegd ook dat ze dit keer rood zou krijgen.
Volgende week zal er veel gesnoept worden aan jokers (uit eigenbelang zie je ze al rennen door de stad) dus dan wordt de testuitslag alweer onduidelijker. Ik denk dat gisteren er wel een was waar tenminste nog wat uit te halen viel.