Ze had willen spreiden over 3 maar het resultaat was die focus op 1, als je dat hele verhaal hoort dan is de focus in elk geval op Olcay. Kijk, als je in deze fase 10 vragen op Stine inzet net als wat toen van Bella gezegd werd dan kan Stine nooit de mol zijn, maar net als met Bella is dat niet zo geweest... hopelijk bevestigt Loes dat morgen net zoals Bella dat deed.
Ik denk dat wel steeds duidelijker wordt wat dat eerste penningmeestermomentje geweest is... er werd toen zo de aandacht op gevestigd dat Stine verdacht was... maar vervolgens doet de edit er alles aan alsof mensen die op Stine inzetten eruit vliegen. Het is alsof het toen even een helder momentje voor de groep was en dat gaat Art natuurlijk fijn inwrijven in Aflevering 10. Want daarna is Stine behoorlijk losgelaten in de tests. Emilio had zelfs 0 op Stine (dat staat hierboven verkeerd).
Dat wordt wel anders als Ruben er nu ook nog uitgaat want de resterenden zullen niks meer overhouden en dan terugdenken aan dat momentje. Getuige echter dat hij Stine de envelop van NIETS geeft denk ik dat daar nog even weinig kans op is, want de mol geef je NIETS. Dus ik schat eerst NIEMAND, dan Simone en dan hij exit.