Nieuws Volg en like ons op Facebook!
En Olcay zit ook op Ruben (en misschien ook nog op Simone). Dat hele gesprekje met Ruben zou volstrekt zinloos en onverklaarbaar zijn, als zij Ruben niet verdenkt.
Olcay en Jan worden dus totaal niet verdacht. Als de kandidaten eens een follow the money analyse doen moeten ze toch ook wel gaan beseffen dat Ruben het niet kan zijn (ofwel beseffen ze dat al, maar toont de montage ons iets anders). Eigenlijk kon je Olcay en Ruben al vanaf aflevering 1 doorstrepen.
Net zoals je Klaas kon doorstrepen na aflevering 1 omdat hij ging voor 1000 euro.In dit geval zou ik zeggen: Zo lang je niet weet wie welke initiatieven genomen heeft, zou ik niet schrappen op basis van 1 opdracht.
In dit geval zou ik zeggen: Zo lang je niet weet wie welke initiatieven genomen heeft, zou ik niet schrappen op basis van 1 opdracht.
Uiteraard niet, maar door de verdere afleveringen kon je dat wel en die 2.000 euro in aflevering 1 geeft dan wel de doorslag.
Inderdaad, maar Convans' boodschap is dat Ruben de mol niet kan zijn, niet op basis van 1 opdracht, maar op zijn totalen in Follow The Money. En aangezien hij in al die lijstjes bovenaan staat, kan hij simpelweg niet de mol zijn. Ik verwacht de kandidaten dat inmiddels ook heus wel doorhebben.
Olcay en Jan worden dus totaal niet verdacht.
Ik denk dat Olcay een heel ander spelletje speelt. Stel je voor je bent Ruben en niet de mol. Nu komt iemand jou vertellen dat die vol op jou inzet in de test. Eerst hoor je dat al via iemand anders en nu via de persoon zelf die jou een beetje komt ondervragen. Op een gegeven moment ga je je toch afvragen: waarom valt deze persoon niet af als die zo hartstikke fout zit. Volgens mij is de bedoeling van Olcay's gesprekje dat Ruben moet gaan denken dat Olcay de mol is (omdat ze niet afvalt terwijl ze zo duidelijk fout zit).
Die lijstjes zeggen echt helemaal niets.
Met zijn molacties kan hij buiten beeld wel gigantisch veel de pot uit hebben gespeeld.
Nog nooit was degene die zichtbaar in de uitzendingen het meeste geld heeft binnengebracht uiteindelijk de mol.
Follow the Money kan in 1 klap anders uitzien als Ruben toch verantwoordelijk is voor het gemiste geld in de pac-man opdracht.Ik geloof/hoop nog steeds dat Ruben in een rode auto is gestapt.
Hopen oke, maar hoe had je dat dan voorgesteld? Hij zat niet alleen in zijn auto, en je mag toch aannemen dat men elkaar de rest van het spel goed in de gaten houdt? Als iemand dan een tijd weg is gaat dat absoluut opvallen.
Hij zat wel alleen in zijn auto. Hij was de verkenner en werd klem gereden. Rare strategie trouwens van die achtervolgers, op de auto met het laagste bedrag jagen..
Olcay werkt Stine eruit door Stines verdenkingen dat Simone de mol zou zijn te versterken.
Ik zit niet op Simone als mol, maar veel anderen wel.Als Stine Simone verdenkt, lijkt mij Simone best wel onwaarschijnlijk als mol (aangezien Olcay volgens mij Ruben verdenkt; dan zou zij er sneller uitvliegen dan Stine).
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
670 gasten en 2 vaste bezoekers