Ik vond voornamelijk het onderstaande gedeelte van het dagboek erg opvallend waardoor ik het moment aan tafel nogmaals ben gaan bekijken.
Ik zie kandidaten zichzelf beschermen. :
Olcay - begint wie er allemaal gebelt heeft tijdens de opdracht en gooit er meteen achterna dat zij en Ruben 1000 euro hebben weggebeld.
Stine - is de volgende die aan het woord komt, maar komt moeilijk uit haar woorden. Vervolgens kijkt ze Emilio aan (waarschijnlijk ter ondersteuning op haar verhaal) en samen liegen ze dat ze maar 1000 euro hebben gebeld. (Ze zeggen dat ze maar twee keer gebeld hebben, maar dat Simone het verkeerd oppakt is niet hun schuld)
Loes, Jan, JM - spreekt voor zich, lijkt me?
Anderen praten elkaar na,
Stine - Zegt zowat alles wat Emilio zegt na.
Emilio - imiteert Loes wanneer ze verbaast is dat andere haar vaag vonden communiceren
Simone - "Rampzalig" samen met Jan
Een vrouwenstem zegt "twee keer" nadat Jan zegt dat hij en JM twee keer gebeld hebben. Kan niet opmaken wie van de 4 (Loes was er toen nog niet) Simone of Stine?
Als je de nees en ohs meetelt kan je zowat bijna de hele groep aanspreken (Emilio en Ruben niet? en obv JM & Jan) dus laten we dat even weglaten voor wat het is
en weer anderen kiezen voor kuddevorming. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit een vage vind..
Emilio & Stine?
Jan & JM?
Weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet of het überhaupt interessant is? Maar dan heb ik in ieder geval niet helemaal mijn tijd verspilt