Ik heb me toch nog eens deftig aan een Follow the Money gezet en ik heb uiteindelijk iets bekomen waar ik me wel in kan vinden. Ik wijk ontzettend af van de standaardmethodes die ik hier zie. Zo heb ik het geld dat op de marktopdracht verdiend werd in stukken verdeeld en ik heb een subjectieve beoordeling gemaakt van iedereen zijn bijdrage aan die 860 euro en ik heb dat zo verdeeld. Ook bij andere opdrachten heb ik dat gedaan.
Het is mogelijk dus de meest subjectieve Follow-the-money die hier staat, maar ik geef dat liever op voorhand toe.
Ik heb een hele tabel gemaakt, maar zoals eerder gezegd zijn opdrachten 1.1 en 4.2+4.3 opdrachten die snel een vertekend beeld geven. Dus ik heb ook de totale berekend met deze opdrachten weg gelaten:
TotaalTotaal (excl. 1.1)Totaal (excl. 4.2+4.3)Totaal (excl. 1.1 en 4.2+4.3)Olcay is dus in alle berekeningen de kandidaat die het minst verdient en het meest laat liggen. Ik heb daar volgende verklaring voor:
1.1 Ik geef Olcay meer mingeld dan Ruben omdat het Olcay was die had gezegd dat ze voor 1000 euro gingen bellen
3.2 Ik geef Olcay de volledige schuld voor het nemen van -500 euro in plaats van +500 euro (zoals Stine wilde doen)
Die 2 opdrachten geven eigenlijk al een enorme draai aan de slinger richting Molcay.