Nou precies.
En ik vraag verder nergens om hoor, heb in het begin even gepolst of we niet kunnen inzetten op de Molbeurs en de pool maar net zoals dat niet in de app kan, kan dat daar nu ook even niet. Nou, prima toch, logische keuze van de 3 verschillende organisaties.
Er zijn er wel 15 die de twist ook zien tegen maar 12 niet dus er is ook een meerderheid VOOR Ron.
Ik heb zelf wel moeite met de pollkeuzes. "Ja, Ron krijgt de kans om terug te keren en neemt die ook/wordt hem gegund" komt het dichtste bij maar ik denk dus dat hij zelf faalt. Hoeft niets met gunnen te maken te hebben. Zijn poging mislukt dus hij moet alsnog afscheid nemen.
Dat het iets te maken heeft met zielig zijn ofzo, nee, ook niet. Heel simpel: het is gewoon een twist. Gewoon script allemaal. Dit overkomt 1 van de 9 kandidaten gewoon, staat allemaal in het draaiboek. Niets om moeilijk over te doen of denken. Ik zou zelf ook zuchten als er zonder reden geroepen wordt dat iemand terugkomt maar er is hier alle reden voor.
- iedere kandidaat naar Tbilisi is afgereisd, zodat de productie met zekerheid één ticket terug naar Nederland kon boeken
Dat klopt niet. Ze vertrokken immers allemaal vanaf verschillende steden.
Het is dus wat ik al eerder zei. Gewoon ff omboeken. 4 tickets worden niet gevonden, 3 worden gewoon uiteindelijk overhandigd door de crew... die 4e wordt voor een vliegtuig later omgeboekt. Je kunt niet 5 tickets naar Nederland erbij in de achterhand houden, wat duur zou dat zijn!