Wat mij opviel na het terugkijken van deze opdracht (mollige acties of niet):
- Jan komt met het idee om te spreiden
- Jan, Stine en Olcay vinden, volgens de regie, vrij snel de eerste vrouw
- Om man 2 te vinden stelt Jan via de porto voor dat Ruben en groepje geld komen halen (snap dit zelf nog niet zo)
- Jan, Olcay en Stine hebben vervolgens enorme schijt aan Simone, en zoeken rustig door naar de slager-meneer
- Negeren daarbij Simone die wilt dat iedereen terugkomt naar Art
- Tot zover zijn het voornamelijk Olcay, Stine en Jan die mensen vinden, Simone, Ruben en Loes zijn vooral door de porto aan het roepen en Emilio, Jean-Marc en Bella worden bijna buitenspel gezet in deze chaos
- Simone blijft roepen dat iedereen terug moet komen naar Art nadat de slager man (4 briefjes van 250) gevonden is
- Jan veranderd vervolgens het geslacht van de volgende persoon van vrouw naar man (dit veroorzaakt enorm veel chaos)
- Jean-Marc ziet de juiste persoon maar Emilio en Bella denken nog dat ze een man zoeken dus lopen er voorbij
- Nadat (eindelijk voor Simone) iedereen terug is bij Art, de eerste die zegt 'nee dat is een vrouw' is Emilio waarna Bella toevoegt dat het inderdaad een vrouw is
- Enige die wat tegen Jan zegt is Olcay, in de vorm van 'ik zei het toch!' waarna Jan steun krijgt van Loes dat Olcay rustig aan moet doen - niemand lijkt het Jan kwalijk te nemen dat hij hiermee aardig wat tijd verspild heeft
- Nadat deze vrouw gevonden is vinden Simone, Loes en Ruben de enalaatste persoon, maar Jan, Olcay en Stine hebben ineens het geld en er wordt weer ontzettend veel tijd verspilt aan elkaar vinden, Simone, Loes en Ruben lopen naar Art en worden dan teruggeroepen naar de walnoten man.
- Loes let erg op de tijd (Art zei dat we minder dan 10 minuten hadden), maar denkt wel dat de enalaatste de laatste is
- Onderschept door Olcay die heel stellig roept dat er 10tjes nodig zijn
- Ruben vindt de laatste persoon
- Als ze bij het bord staan, Jan staat in het midden, doet niks om briefjes te verspreiden en eigent zich de pot punaises toe
- Simone probeert wat briefjes te verspreiden zodat meer mensen kunnen helpen
- Loes zegt '2 per briefje' waar iedereen vrolijk in meegaat
- Wanneer de 2 per briefje opgeprikt worden doen Stine, Emilio, Jean en Bella het minst
- Jan en Ruben roepen nog 'huh waar zijn de andere briefjes, ik snap er niks van'
- Emilio zegt 'nee het moet 1 per briefje afgedekt', waarna hij zelf ook meehelpt om dit te verbeteren
- Ruben lijkt nog het hardst te werken om overal 1 briefje van te maken, waar Stine bij helpt en Simone ook
Mijn eigen conclusie uit dit hele verhaal:
- Jan doet aan tijdrekken
- Simone is vooral door de porto aan het roepen dat iedereen terug naar Art moet
- Emilio is spuit 11
- Jean-Marc en Bella dragen bizar weinig bij aan deze hele opdracht
- En Olcay heeft gekke molacties die vrij duidelijk zijn