Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Waarom zijn we op zoek naar een nieuwe presentator eigenlijk? Art blijft nov wel even volgens mij.(Hoop ik)
Vanmorgen bij zijn goede vriend Gerard Ekdom had Art het erover dat ze nu aan het praten zijn over zijn contract, dus hij kon nogniet zeggen of hij volgend seizoen weer presenteert. Maar als het aan hem ligt wel.
Weer geweldig gedaan Art!
Art gaat naar RTL lees ik net. Holy Moly, Art onderbroken door minstens 3 reclameblokken van 8 minuten. Jan Versteegh nieuwe WIDM presentator?
Robinson prestenteren misschien?
Dat is bij SBS, toch?
Presentator Art Rooijakkers stapt op 1 april over van NPO 1 naar RTL 4. Hij tekent een driejarig contract en wordt ingezet op zowel studioprogramma’s als op locatie. Dat heeft de commerciële zender laten weten. Rooijakkers zal niet alleen te zien zijn bij de tv-zenders, maar ook bij digitale platformen, zoals Videoland. Naast presenteren, zal hij ook eigen programma’s ontwikkelen. “Art is een gepassioneerde programmamaker, die van alle markten thuis is“, zegt RTL-baas Erland Galjaard.Galjaard, die binnenkort opstapt als zenderbaas, laat weten: “Hij heeft de creativiteit en inhoud om programma’s te maken die variëren van journalistiek tot entertainment. Daar komt bij dat hij niet bang is om zijn eigen persoonlijkheid te laten zien, waardoor je als kijker echt wordt geraakt.”
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
592 gasten en 4 vaste bezoekers