Wat een heerlijk opdracht weer! Ik hou van opdrachten met auto's maar dit is een topper. En dan die Lada Samara in het rood
Maar dan, wat is de beste plek voor de mol? Hoog bedrag? Logisch. X2? Logisch. Maar bij die laatste had je moeten afgaan. Beste plek in de auto? Voor beide plekken valt wat te zeggen, maar de meest logische plek voor mij zou zijn aan het stuur. Daar kan je volgens mij het meeste mollen. Zeker gezien enkele van die auto's automaten leken te zijn (en daar kan niet iedereen even goed mee rijden als je handgeschakeld gewend bent).
Lijkt me dat je als mol juist niet de auto met een hoog bedrag kiest. Als je het redt breng je veel geld in de pot. Als je faalt ben je super verdacht. Ik denk dat de mol achter het stuur zit en kiest voor een lager bedrag dan 750,- Ruben is nu niet verdacht maar verliest wel geld. Simone wint 200,- een mol kan dat verantwoorden als het winnen van vertrouwen. Hetzelfde geldt voor Loes.
Als bijrijder heb je (te) weinig invloed. Emilio wel weer slim om de wekker te vergeten.
Waarom werd Olcay nu ineens klemgereden? Ik verdenk haar totaal niet maar ze was wel het meest verdacht hierdoor.