Ja dat krijg jij dus ook, Hulpmol. Iemand anders kreeg wat anders aan treffers, maar dat kan ook een instelling zijn denk ik he, die balkjes daar.... ja ik ben een digibeet verder hoor...
Dus een of andere sociëteit in Groningen heeft een link met Stine omdat ze toevallig in Groningen heeft gestudeerd, maar Stine die zelf zegt in een interview over WIDM dat schaken haar hobby is.. mist een cruciale link met Stine
Nee je verbindt nu allerlei losstaande zaken aan elkaar. Nogmaals, het is gewoon lok een top-64 aan schaakhints bijelkaar te puzzelen, dan hebben we nog wat te doen de komende weken, toch?!
Verder staat als paal boven water wat je wat mij betreft als DE hint mag zien, namelijk D-EEN, en daaraan link je dan inderdaad het een en ander, namelijk het Deense, het spiegelbeeld, enz. Plus wat er nu deze zaterdag gebeurde, je linkt dan de valsspelende schaker aan de valsspelende Stine.
Wie de societeit vond weet ik niet, maar je zou daar de naam van de aflevering aan linken, gewoon omdat dat Kreupelstraat is. Maar alles aan elkaar rijgen op een logipuzzel nee... het overkoepelende thema is natuurlijk gewoon "Schaakhint".