Mooi opgezet Heinz!
Enkele mogelijke aanvullingen (aan jou of je er hetzelfde in ziet als ik).
1.1 Simone vraagt andere kandidaten nogal precies waar ze zijn, niet alleen het café maar ook het adres. Daar doet ze echter niets mee. Ze kijkt niet eens naar de stadskaart waar de anderen dan zijn en als Ron oppert dat ze elkaar moeten vinden, zegt Simone dat ze denkt dat ze samen moeten werken om bij de kluis te komen. Dus waarom vraagt ze naar locaties inclusief het adres? Wellicht als de kandidaten niet uitvinden dat ze in verschillende landen zitten, zij een duwtje in de goede richting kan geven? Of is het kandidaats dat ze alles opschrijft voor haar molboekje?
Simone vindt niet alleen de M18 hint,ze zet ook Bella op het goede spoor voor het wachtwoord, door te suggereren dat ze de kaart om moet draaien voor de landenkaart om daar op te puzzelen. Beide toch wel geniale ingevingen doet ze op het nippertje op tijd, iets wat het voor mij nog wat verdachter maakte.
Simone liegt tegen de groep dat ze geen geld verbeld heeft en Bella lijkt ook niet te weten dat zij voor 500 euro hebben gebeld. Stiekeme actie geweest?
2.1 Simone zorgt er voor dat de foto en het geld van elkaar gescheiden raken op de markt, waardoor het langer duurt voor het geld gewisseld kan worden. Simone geeft verwarrend compleet overbodige informatie. Bij de pindaman zegt ze bijvoorbeeld "we staan bij de pindaman. Het zijn trouwens walnoten maar dat terzijde".
2.3 Simone vertelt helemaal zen te worden van het graven
3.3 Simone meldt zich aan als dappere maar lijkt het niet zo geweldig te vinden in de lucht. In elk geval is ze lang niet zo enthousiast als de andere drie. (Ik geef toe, dat is maar hoe je er naar kijkt). Simone praat langer door haar eigen molcast heen dan de anderen doen, waardoor ze van haar eigen hoofdstuk een deel mist.
4.1 Dacht dat Stine wel duidelijk zegt dat het om witte sterren gaat.
4.3 Ik vind Simone erg voorbereid overkomen maar dit is zeker een kwestie van interpretatie
Enfin. Ik vind Stine wat meer goede acties hebben die kandidaats overkomen dan Simone. Ze communiceert steeds goed, beaamt ook Jan. Maar ik ben dan ook al een tijd overtuigd dat Simone de mol is