Het zit me wel dwars dat Stine haar eigen naam doorstreept, streept de mol de mol weg? We zien dan weer niet wie Simone heeft weggestreept. En trek ik straks de haren uit mijn hoofd als Simone eruit gaat? Hoorde hier en daar 'Simone is weg' en van Simone 'ik lig eruit'.
De rest zien we volgens mij het echte verhaal niet. Heeft Stine werkelijk niets in de envelop? Zij zelf is de enige die dat beweert. Art zegt dat er beloningen in de enveloppen zitten, niets is niet bepaald een beloning. We horen niemand anders zeggen dat er iemand met niets is. Misschien zat er een groende vrijstelling of 250 euro in? Deze groep fantaseert graag alles bij elkaar tegenover elkaar.
Olcay lijkt een metro later te komen. Maar is dat wel zo? Jan zegt dat ze 'allemaal' instappen. En na de metro loopt Olcay er weer vrolijk rond, dat zal niet kunnen als ze werkelijk vijf of tien minuten later aan is gekomen.
Heb alle testen en verdenkingen terug gekeken. En dan lijkt het er echt op dat mensen die meer op Stine zitten eruit gaan en mensen die Simone meer meenemen, erin blijven. Ruben zat weliswaar op Loes maar verdenkt ook sterk Simone. Jan verdenkt Ruben en sterk Simone.
Ik blijf nog bij Simone maar ietsje minder zeker dan voor aflevering 5.
Kom trouwens niet meer bij als de mol toch een man is. De eerste afleveringen zagen we overal vrouwen. Maar de laatste drie afleveringen zie ik overal mannen (standbeelden, afbeeldingen, schilderijen).