Mensen, dit topic is voor die mensen die twijfelen tussen Simone en Stine (en dat zijn er veel). Het is niet voor iedereen die ervan overtuigd is dat Olcay het is, of zich afvragen hoeveel molpunten Ruben heeft. Jullie lopen zeker ook een bakker binnen om te vragen waarom die geen tandpasta verkoopt?
Maar goed, een groot aantal posts hier duwt me toch wel weer verder mijn Simonetunnel in. Ik was na afgelopen aflevering echt verbaasd over mijn tunnel, bang dat het misschien toch Stine was. Maar als je zo de acties precies naast elkaar legt, draagt dat niet eens bij tot een echt hele sterke zaak voor Stine.
Heinz, jij wijst in opdracht 2 van aflevering 5 naar Stine als meer verdachte, maar ik vraag me sterk af of je dat kan stellen.
* 1. Stine eist aandacht op door "verdacht" gedrag. Dat is gunstig als je kandidaat bent, maar niet gunstig als je de mol bent. Dat maakt het onmols.
* 2. Stine finisht niet. Ze heeft dus uiteindelijk geen geld uit de pot gehouden; in dat opzicht is haar bijdrage dus gelijk aan Simone.
Netto kom ik dan uit op niet-mols gedrag. Simone was wat mij betreft ook volledig onmols in deze opdracht hoor, maar goed...