Het past niet in mogelijk verdachte acties van Stine of Simone maar kan wel op een van de twee wijzen. Als je de executie kijkt, valt op hoe de anderen op Simone reageren en volgens mij waarschijnlijk op Simone zitten. Simone's naam wordt als eerste genoemd en Olcay en Jan kijken meteen naar haar. Als ze dan een groen scherm krijgt, straalt de tevredenheid en opluchting van Olcay af. Van Jan ook, hij veegt zelfs zijn zweethanden aan zijn broek af alsof hij net iets heel spannends heeft doorstaan. Hij leek nerveuzer of Simone als zijn mol wel zou blijven dan voor zijn eigen scherm
Op Stine wordt heel normaal gereageerd. Niemand lijkt bijzonder in spanning behalve zijzelf (ligt het aan mij of grijnst ze een beetje eng?
). Daarna zijn de reacties niet gericht op Stine maar op de wetenschap dat Ruben of Loes als enige over zijn.
Nog iets over Simone - je zit in een tunnel of niet nietwaar
. Jan zegt dat Simone niets los laat en dat is in een eerdere aflevering ook al eens over haar gezegd. Ik geloof dat wel. We zien haar uit zichzelf niets loslaten of delen maar vooral vragen stellen. Wel zegt ze veel 'dat zou ik ook doen' of 'dat vind ik ook'. Stine daarentegen probeert wel in bondjes te komen en gesprekjes te voeren, heb de indruk dat het haar niet zo goed afgaat als ze zou willen.
Enfin, ik denk dat de resterende groep steeds meer naar Simone gaat neigen nu.