Disclaimer: Deze post is bedoeld als grap.
Ga er dus aub niet (te) serieus op in...
I had a dream... D.w.z. ik werd vannacht wakker en ik wist het zeker : Er zijn echt 2 mollen : Stine en Simone (I blame this topic Niels
)
5 minuten later toen ik me realiseerde dat ik droomde heb ik de theorie al weer verworpen hoor maar ik post toch maar even de gedachtengang, just for fun...
In de test kan dat prima : alle antwoorden naar beide dames worden goed gerekend.
Dus bv als ze ieder in een ander groepje zaten wordt zowel ja als nee goed gerekend bij een vraag als : zat de mol in groep X.
Dan een finale met 4 kandidaten bv Jan en Olcay. Olcay vult de test bv volledig op Stine in. Jan spreidt tussen beiden. Zolang ze geen vragen op elkaar invullen hebben ze beide alles goed en ging het om tijd.
Art zegt dan bv in de finale : Stine jij bent niet de verliezer, Simone jij bent niet de winnaar, Jan jij bent niet de mol. En Olcay van jou weet ik het zelf nog niet echt...
Bij de ontknoping zegt bv Simone dat ze de mol is, waarna Stine vol verbazing stamelt: eh ja maar hoe kan dat nou, ik ben toch de mol...
Ik geloof er echt niet in maar vond t leuk om te posten. Ik denk wel dat de productie het misschien best eens zou willen, maar dat ze het wel uit hun hoofd laten omdat ze weten dat ze dan de hoon van veel molloten over zich heen krijgen...
Welterusten maar weer...