Ik zit in een andere tunnel, dus ik merk inderdaad iets op aan Stine wat ik niet Mols vind. Ze doet mee omdat ze het leuk vindt, maar ze is niet zo fanatiek dat ze voor Loes wil finishen.
Stine wist dat ze tweede lag, dat geeft ze aan in haar biecht. Ofwel ze haalt Loes in en zorgt er voor dat er geen geld binnen komt (want lege enveloppe), of ze haalt Loes niet in en het bedrag van Loes komt in de pot (of ze verdient jokers, vanuit Stine gezien). Als Stine de mol is dan wil ze niet als eerste finishen omdat dat veel te veel opvalt, dan valt ze door de mand als mogelijke kandidaat. Als ze de mol niet is wil ze ook niet als eerste finishen, want dan komt er niets in de pot. Hoe dan ook wil Stine wel zolang mogelijk meedoen in dit spel, maar eigenlijk niet winnen. Ik kan er informatietechnisch dus weinig mee, voor mijn gevoel.
Het enige waar ik nog steeds mee zit is haar eigen motivatie, want ze zegt jokers uit het spel te willen houden, maar heeft wel de zwarte vrijstelling die de jokers onschadelijk kan maken. Chaos ook in mijn hoofd.