Simone is de eerste die Tbilisi oppert en vervolgens wordt er veel tijd verspild aan het zoeken van dat woord. Nadat Olcay heeft gecheckt of Tbilisi op de ramen staat en zegt dat dat niet het geval is, roept Simone meteen:
"Dan zijn we klaar!" terwijl ze nog meerdere woorden vergeten zijn. Verder vertraagt ze door te zeuren over 'groepsfoto of groepsfoto's' en streept ook nog eens meerdere letters van dat woord niet door. Net als bij
'tunnelvisie', waar ze door Jan op aangesproken wordt. Dat wuift ze weg als geneuzel van Jan zijn kant.
Tbilisi opperen als woord dat gevonden moet worden is inderdaad verdacht van Simone, Olcay gaat hier heel makkelijk in mee. Dat Simone nadat Olcay het heeft gecheckt roept "dan zijn we klaar" is voor mij minder verdacht. Als ik als kandidaat denk dat er nog maar een woord gevonden hoeft te worden en dat woord blijkt nep, dan zou ik ook zoiets denken. Al snap ik wel dat je dit als molactie kunt uitleggen.
Op een gegeven moment spreekt Jan volgens mij Stine aan dat ze weinig verf gebruikt, waarop zij antwoordt dat ze met een lang woord bezig is. Maar betekent dit niet juist dat je meer verf nodig hebt? Is dit een molactie van Stine?
In het geheel denk ik overigens dat wij als kijkers weinig aan deze opdracht hebben, omdat er zo veel gebeurt en we maar zo weinig zien. Al geldt dat voor alle opdrachten natuurlijk.