Stond al op pagina 1. Maar geeft niet. Vind je het ook niet een beetje too much naar Stine verwijzen?
Was mij niet opgevallen.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant.. nieuwe eindredacteur, de zaterdagedities van WIDM gaven al gemakkelijker weg wie de mol was met bloemen voor Margriet, Klaasfotohint. Dus tja.. dat ze in de officiële app nu stijf bovenaan staat en voor aflevering 5 op 1 procent meer dan Simone.. tja we zitten over de helft heen. Hoe ging dat met Thomas, Klaas, Margriet vraag ik mij dan af. De tijden dat de mol tot aan de finale onverdacht is voor het leeuwendeel van tv kijkend NL is er wel af. Het spelletje moet toegankelijk zijn en blijven, daarbij zijn de hints jaar in jaar uit ook gemakkelijker geworden om te vinden.
En je blijft het niets is wat het lijkt element houden hé. Genoeg kijkers die niet komen op de officiële site, genoeg kijkers die de aflevering zien en Moltalk niet, genoeg die het wel zien en zeggen niets is wat het lijkt. Of het is iets is wat het lijkt. Daar zijn ze niet vies van bij de redactie.