Zelfs mijn naam, Bob, kan ik erin vinden. Dan klopt m'n username .
Alle gekheid op een stokkie, deze nieuwe woorden zijn allemaal leuk, maar stineisdemol vind ik toch wel behoorlijk wat overtuigender: het is lang en het is... allesomschrijvend.
Het is lang, maar 9 van 12 letters van 'stineisdemol' komen uit het woordzoeker-woord 'wieisdemol'. Toevallig staan de veelvoorkomende letters 's' 't' en 'n' aansluitend aan de 'i' en 'e' van 'wie'. Hierdoor kun je het zinnetje/woord ineens veranderen in 'stineisdemol'.
Als je er nu op een of andere manier 'olcayisdemol' van het kunnen maken had ik het vele malen overtuigender gevonden. De letters van Stine komen mij echt te vaak voor in Nederlandse woorden dat de kans groot is dat je op een bepaalde manier altijd wel een hint naar Stine kunt maken.
(Hetzelfde geld voor de opdracht "Niets is wat het lijkt", waarbij Niets een anagram van Stine is)
Ik sluit niet uit dat Stine de mol is, maar ik denk niet dat dit bewust is gemaakt. In tegenstelling tot de 'Case' en 'Klaas' hints wordt er nu op geen enkele wijze gewezen dat er een hint te vinden zou zijn (bij Case en Klaas werden we er door de afleveringstitel op gewezen).