Hey forummers! Welkom bij...
Hoe werkt het?Het concept van het programma "Ranking the Stars" wordt gevolgd. Tien forummers moeten elkaar elke week ranken op twee vragen. Per vraag wordt er iemand naar voren geroepen om zijn antwoorden toe te lichten. De rest van de forummers kunnen ook meedoen met het lijstjes insturen en bij hun ranking een grappige opmerking maken over waarom de persoon op deze plek staat (Mogen de deelnemers zelf ook doen overigens
). De leukste opmerkingen worden (anoniem) gebruikt bij het bekend maken van de daadwerkelijke ranking. De opmerkingen mogen natuurlijk niet de forumregels overschrijden, denk daar om
.
Hoe win je het spel?Door de ranking zo goed mogelijk in te schatten!
Hoe ziet de planning eruit?De inschrijving loopt tot
19 februari 20:00. Daarna worden de deelnemers en eerste twee vragen bekend. Op 26 februari begint dan de eerste aflevering en mag iemand zijn lijstje toelichten. Het spel duurt in totaal 5 afleveringen. We zullen klaar zijn voor Widmonline en het songfestival beginnen
.
Hoe schrijf ik mij in?Door simpelweg
door mij een pm te sturen dat je mee wilt doen. Er is plaats voor 10 deelnemers. Zijn er meer aanmeldingen dan wordt er geloot. Natuurlijk kan iedereen met dit concept een beetje meedoen, dus niet getreurd! Mocht er een tweede seizoen komen dan gaan nieuwe deelnemers voor.
Rank ze