Ik dacht ook aan mensen uit dit spel die ik nog niet zou kennen. Dan zou het LDH of Fabiann zijn (en eventueel Bjorrn, want hoe goed ken je iemand na één keer gezien/gesproken te hebben?).
Moeilijke keuze. Maar ik heb LDH ook al wel in hoogs eigen persoon op een fandag gezien (en volgens mij niet meer dan hoi gezegd
) dus ga ik voor degene die ik nog nooit gezien heb: Fabiann. Ook omdat ik in hem in dit spel al wat beter leer kennen en de persoon achter de nickname best leuk vindt. Net zoals alle anderen, zoals wouterv al zei.
En LDH: hangt ervan af wat je graag speelt.
Als molfan zijn Weerwolven (gewoon en één nacht), Deception en Timebomb II wel aan te raden! Het voorbije weekend op de beurs vond ik Berenpark heel leuk. Je eigen berenpark bouwen met panda's, koala',s bruine beren, etc.
Oh en Harvest Dice was ook leuk. Dobbelstenen gooien en dan bepalen of je tomaten/sla/wortelen plant of aan je biggetje voert. Als je plant, teken je je eigen mini worteltjes/tomatje/sla op een papiertje. Dat alleen was al leuk.
En als je zwaar en lang wil: Mansions of Madness, Zombicide Black Plague en Lobotomy.
*zwijgt weer en kruipt terug in z'n donker spelhol*