Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Oh ik wil Bjorrn en LdHmolletje ook heel graag eens ontmoeten Bjorrn, ik denk niet negatief over je, maar waarschijnlijk te clichématig, heb ik ontdekt in dit spel. Ik vind het tof hoe jij er gewoon vol ingaat in forumspellen, en ik wil zeker eens de persoon ontmoeten die achter de forummer Bjorrn schuilgaat.
Nou dan zeg ik LdHmolletje. Heb hem nog nooit ontmoet (net als Fabiann) maar die laatste is al druk met ontmoetingen zo te lezen .Ik moet LdH toch kunnen overtuigen van PSV als mooiste club?
Op nummer 10 staat degene die sinds het begin van het RN Songfestival steevast meedoet om in de laagste regionen te eindigen:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)LdHmolletje!
1 point goes to...Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Oh nee, dat is een ander spelletje...
Wat leuk om te lezen dat jullie mij beter willen leren kennen! Insgelijks natuurlijk! Eigenlijk best gek idee dat ik 3 van jullie (Daisy, Robbie en Swifty) al meer dan tien jaar 'ken', maar we elkaar nog nooit in het echt hebben gezien. Als ik 1 iemand van dit spel zou moeten noemen, dan zou ik Wouter graag wat beter willen leren kennen. Ik ken jou het minst goed. Je staat ook vaak op plek 5-6 in mijn lijstjes.
Ik heb Lucy op 10 en dat zouden jullie ook hebben als je een paar uur bij der in de auto zit
Ik ga he el origineel doen (ahum) en Fabiann zeggen, aangezien ik die als enige nog nooit IRL heb gezien. En hij kan nooit saaier zijn dan ik.
Op nummer 8 heb ik degene die de laatste twee songfestivals een behoorlijk afwijkende muzieksmaak had:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)wouterv!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
934 gasten en 2 vaste bezoekers