Er brand al licht in de ton, ik denk dat de kabel daarvoor is.
Overigens ondanks dat ik Jan compleet niet verdenk, wat als hij degene is die lampjes heeft verduisterd?
Eerst de opdracht verkeerd starten met Simone, dan een lampje verstoppen en met het juiste systeem komen. Wetende dat er zo mensen mee aan de slag gaan terwijl het niet meer te halen valt. Ook bij de groepsfoto die eerst mislukt, neemt hij de foto? Probeerde hij Stine er niet op te zetten om het te laten mislukken? (Ik geloof dat Olcay zag dat Stine er niet opstond?)
Je hebt gelijk, er was licht in de ton, beetje dom van mij
Bij de lampjes verdenk ik Jan totaal niet. Hij vindt het goede systeem, werkt goed aan de verlengsnoeren, maakt de groepsfoto en helpt Simone met de rode knoppen. Stine stond echt aan de zijkant bij de eerste foto dus daar vond ik Jan ook niet verdacht. Ik krijg geen groepsfoto geplaatst maar van wie (Simone?) is die rare hand in de lucht rechts?
Ruben spurtte meteen naar de donkere kamer, ook niet erg mols en Olcay scheen echt haar best te doen bij de klokken. Simone rent van de enen opdracht naar de andere maar is succesvol bij de rode knoppen en de verlengsnoeren.
Stine was het meest verdacht maar dat weten we nu.
Ik blijf maar bij Simone, who else?