Wat ik me eigenlijk afvraag over de lampjes draai opdracht. De opdracht zegt "Laat de lampen branden en verdien het bedrag". Als ze de laatste 0 nog niet hadden ingedraaid maar de 5 en 0 wel (wat bijna was gebeurd) zouden ze dan 50 euro verdiend hebben?
Ik denk het niet, dan hadden ze met nog minder lampen ook voor de 501, 510 of 511 euro kunnen gaan, maar de maximale opbrengst van de hele opdracht was maar 1.630 euro. En dat is inclusief de 500 van de lampen.
Ik denk na terugkijken niet dat Ruben een lampje het raam uit heeft gegooid. Als hij de kamer binnenkomt heeft hij zijn porto in de rechterhand, in zijn linkerhand niets. Als hij de kamer uitgaat heeft hij zijn porto in zijn linkerhand, en draagt die over aan zijn rechterhand. Als hij op de gang bij Jan verschijnt heeft hij de porto nog steeds in zijn rechterhand, en in zijn linkerhand niets. Dus waar moet hij dat lampje dan verstoppen? In elk geval niet in zijn hand, voor zover ik kan zien.
Wat misschien zou kunnen is dat dat extra doosje op de grond niet leeg is, maar nog een lampje bevat. Niemand immers die de doosjes op de grond controleert. Hij kan dus makkelijk gewoon een vol doosje tussen de lege doosjes op de grond gegooid hebben, en de opdracht is al gedoemd te mislukken.