Oh Simone mijn mol sinds vele weken.....ik ben juist door deze opdracht gaan twijfelen. Ja ze staat op de goede positie bij de lampen laten 'oplichten', dus dat is Mols. Wat weer minder is, is dat ze roept: Jan kom je met mij mee? Waarom zou je pottenkijkers willen? Of wil ze laten zien dat ze haar best doet, een soort schijn opwekken? Jan stuurt Simone op een gegeven moment ook weg: Simone ga jij anders even kijken naar de tijd. Dat vind ik dan weer Mols van Jan. Ook al draait hij daarna een gloeilampje in die werkt (schijn werpen), hij heeft ook al de tijd gehad om lampen weg te werken dus dat ene lampje maakt niet meer uit. Maar ik vind het o zo onmols dat Simone in de loop van de opdracht initiatief neemt om die lamp te laten branden met 3 knoppen ingedrukt, voor 250E. Ze gaat hier actief achteraan, en roept mensen bij elkaar. Dat had ze gewoon kunnen skippen
Ze zegt letterlijk: en dan gaan we daarna terug naar die ruimte met de lamp, daar hebben we 3 mensen voor nodig. Dat is echt totaal onnodig...Ze zegt na de groepsfoto ook nog eens heel duidelijk: iedereen achter MIJ aanlopen. Waarom zooooo fanatiek? Tevens nog even klokje laten indrukken door iedereen.