Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman  (gelezen 14629 keer)

Offline Beagle

• Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #20 Gepost op: 17-02-2018, 23:45:40 »
we hebben nodig drank, hapjes en muziek.
Ja dan krijg je veel voor elkaar.

Volgende week penningmeester Jan minder geld in pot dan verwacht?

Offline Lauzy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 17-02-2018, 23:54:32 »
Ik heb Ruben deze opdracht alleen een shotje zien drinken en een verfpot niet geopend zien krijgen.

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 17-02-2018, 23:56:40 »
Echt een leuke opdracht voor de afwisseling.
Al had ik het als mol niet over mijn hart kunnen verkrijgen om enorm te mollen.
Veel te zielig om de burgemeester een half geschilderde brug te laten openen  ;)
En veel te veel mensen die op je vingers kijken om echt te mollen.
Vond Simone hier het meest verdacht, blik moeilijk open, spullen heen en weer dragen, mensen een beetje lauwtjes aansturen en zelf een klein stukje schilderen zonder echt haast te maken.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #23 Gepost op: 17-02-2018, 23:59:09 »
HAHA
De mol kan hier amper mollen.
Tenzij je Anne-Marie heet en een verfkwast van de brug af gooit.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Naty

• Forumlid
  • "Min geld telt niet."
« Reactie #24 Gepost op: 18-02-2018, 00:05:45 »
Snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen aansturen als mollen gezien wordt? Je doet welliswaar zelf niks, maar hebt wel 4/5 extra paar handen dus meer werk dat gedaan wordt..? Of zie ik het verkeerd?  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #25 Gepost op: 18-02-2018, 00:10:11 »
De mol kan hier amper mollen.
::rofl:: Ik kijk nu al uit naar Simone haar verfkwast gooi ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::. Er lagen ook echt 100 kwasten maar dat zou het alleen nog maar grappiger maken ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #26 Gepost op: 18-02-2018, 00:11:02 »
Dit was gewoon nl doet in Georgië.  Hier heeft de mol gewoon meegewerkt.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 18-02-2018, 00:12:49 »
::rofl:: Ik kijk nu al uit naar Simone haar verfkwast gooi ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::. Er lagen ook echt 100 kwasten maar dat zou het alleen nog maar grappiger maken ::rofl::.

Denk dat dit zo'n opdracht is waarbij iedereen wil dat deze slaagt vanwege de gastvrijheid van het land. Maar zou wel leuk zijn als we zien hoe Simone met haar voet een zestig kwasten tegelijk de plomp in schuift  ::rofl::

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 18-02-2018, 00:28:00 »
Mollen is lastig met zoveel mensen en ook omdat het gewoon te leuk is. Deze valt in de categorie: te leuk om te laten mislukken.

Overigens draagt Olcay weinig bij. Boodschappen doen met Jan en Jan zijn rug verven... Daar wordt de brug niet beter van.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #29 Gepost op: 18-02-2018, 00:36:54 »
Olcay noemde in de vorige aflevering Simone lui, zou bijna als discriminatie kunnen worden opgevat, zelf doet ze in deze opdracht helemaal niks, zoals meestal. Ondertussen praat ze het hele programma aan elkaar inclusief allerlei verdachtmakingen van anderen en complimenten voor de mol.

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #30 Gepost op: 18-02-2018, 00:43:30 »
Niet mijn verdachten, maar Olcay en Jan praten in deze opdracht beide werkelijk als Brugman...
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 18-02-2018, 02:23:38 »
Olcay noemde in de vorige aflevering Simone lui, zou bijna als discriminatie kunnen worden opgevat, zelf doet ze in deze opdracht helemaal niks, zoals meestal. Ondertussen praat ze het hele programma aan elkaar inclusief allerlei verdachtmakingen van anderen en complimenten voor de mol.

De mogelijke discriminatie volgt anders alleen uit jouw insinuatie dat het als discriminatie opgevat zou kunnen worden ;)

En ik denk dat Olcay zat doet. Ze haalt wel degelijk mensen over te komen verven. En als we de spielerei zien met Jan, zit ze zelf al onder de witte verf spetters dus ik denk dat ze wel degelijk geverfd heeft. We zien eigenlijk Ruben en Simone beduidend minder aan de slag.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #32 Gepost op: 18-02-2018, 02:35:22 »
De mogelijke discriminatie volgt anders alleen uit jouw insinuatie dat het als discriminatie opgevat zou kunnen worden ;)

En ik denk dat Olcay zat doet. Ze haalt wel degelijk mensen over te komen verven. En als we de spielerei zien met Jan, zit ze zelf al onder de witte verf spetters dus ik denk dat ze wel degelijk geverfd heeft. We zien eigenlijk Ruben en Simone beduidend minder aan de slag.
Wat een onzin cinner. Helaas bestaat dit vooroordeel dat Surinamers lui zij  en moet je dit direct veroordelen als een opmerkingen ook maar in de buurt komt van dit vooroordeel.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #33 Gepost op: 18-02-2018, 09:12:42 »
zullen we het gezellig houden?

Terug naar de brug
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Latopa

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 18-02-2018, 09:51:14 »
Ik vond dit een grappige opdracht, maar het was natuurlijk niet de bedoeling om hierbij te mollen. Daar zullen ze ook wel instructies ver gehad hebben. Je kunt ze daar moeilijk met de half afgeschilderde brug achterlaten.

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 18-02-2018, 10:16:21 »
Sympathieke opdracht. ::ok::

;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 18-02-2018, 10:53:23 »
zullen we het gezellig houden?

Terug naar de brug

Ik wil graag voorstellen dat je dan de gehele discussie over vermeende discriminatie - inclusief dit bericht - verwijdert. Cinner kan zich immers niet meer verdedigen. Iets dat overigens m.i. ook niet nodig is want hij/zij heeft naar mijn mening helemaal gelijk.

Offline Gupp

• Forumlid
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
« Reactie #37 Gepost op: 18-02-2018, 11:34:50 »
Een héle mooie, lieve, sympathieke, gezellige, culturele, hilarische, interessante, groepsgerichte en typische widm opdracht.
Ik hou ervan ::bravo:: ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 18-02-2018, 13:06:17 »
Het deed mij denken aan de muurschilderingen opdracht in een ander seizoen. Puur om de lokale bevolking mee te nemen en natuurlijk molt de mol zo'n opdracht niet. Daarbij levert het mooi en grappige beelden op met dank aan Jan en Olcay ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 18-02-2018, 13:12:14 »
Mollen is lastig met zoveel mensen en ook omdat het gewoon te leuk is. Deze valt in de categorie: te leuk om te laten mislukken.

Overigens draagt Olcay weinig bij. Boodschappen doen met Jan en Jan zijn rug verven... Daar wordt de brug niet beter van.
Olcay is al brug vervend in beeld geweest hoor  ;)