Als je kijkt naar de posities zal de mol geprobeerd hebben om in de blauwe en groene wagon te zitten. In de middelste wagon stond Olcay maar ook Ruben liep die wagon in en uit. Dat is lastiger wanneer je met pakketten wilt mollen. Stine stond op het balkon bij Jan. Het lijkt of Jan een puinhoop heeft maar Jan is van achteren gefilmd. Hij gooide groene en gele dozen naar de deur zodat Stine die kon wegwerken. We weten dat Jan heel snel is en Stine heel traag. Logisch dat er bij de deur een puinhoop ontstond. Natuurlijk kan Jan gemold hebben maar als kandidaat was hetzelfde scenario te verwachten. De meeste beelden waren vooral van het begin en er is geknipt bij de montage.
Simone was alleenheerser, er stond niemand op haar balkon. Los van wat er gebeurd is had zij de ideale wagon om te mollen zonder pottenkijkers.
Ruben en Olcay dus de slechtste mol positie, dan Jan en Simone de beste wagon.
Ik denk ook dat bij de sorteerdozen de beste molactie was om geen 1500,- te verdienen. Daarbij denk ik ook dat alle wagons goed gecontroleerd zijn. Stine stond bij Jan en ook Stine was verbaasd dat er dozen niet goed stonden.
Stiekem denk ik (gelet op de beelden bij de deur van Simone, soort gangetje) dat daar een wc ruimte oid achter zat en dat Simone daar dozen heeft 'opgeruimd'.
Het was maar een idee en Olcay was niet in de buurt om te plassen