Even offtopic hoor, maar: waarom post je hier überhaupt met 2 accounts?
[Off topic]
Ik was een tijdje geleden naam en wachtwoord kwijt van dit accout, dus heb ik een nieuwe aangemaakt.
Ik weet ook niet precies waarom ik die ander nog steeds heb, maar goed soms heb ik dus het verkeerrde account zonder dat ik het doorheb
[/off topic]
Olcay acteert haar reactie bij het groene scherm. Maar ze doet van alles overdreven, dat is ook haar persoonlijkheid. Jan lijkt wel heel echt nerveus.
Is Olcay's persoonlijkheid overdreven? hoe weet je dat dan? ken je haar persoonlijk? Ik vind toch wel dat ze de dingen die in de biecht zegt toch een beetje geheimzinnig doet en dat heb ik de rest niet horen doen (behalve Stine dan, maar dat is een filosoof)
Nervositeit is trouwens iets wat ook prima te spelen is, maar ik zou ook snappen als de mol ongespeeld nerveus is. Dit omdat hij/zij erachter gaat komen wie de ware indentiteit weet.
Er wordt overduidelijk door 3 personen gezegd dat ze allemaal op Ruben zitten. Aan het einde vraagt Art aan Simone of ze zelfs nu ze is afgevallen nog op dezelfde mol zit. Zouden ze dan toch echt allemaal, behalve Ruben, fout zitten?
Voor zover ik weet, hoeft het overduidelijk zeggen van wie je mol is niet te betekenen dat dat ook echt je mol is. we hebben gezien dat er 3 personen waren die op vraag 20 Ruben hebben aangeklikt, dus lijkt het logisch dat Jan, Olcay en Simone dit gedaan hebben. Het kan alleen ook zo zijn dat Ruben wel de mol is en zichzelf heeft aangeklikt. Ik vind dit overigens niet logisch, aangezien Art heeft benoemt dat de mol af en toe gevaarlijk aan het mollen was (vlak onder de ogen van de kandidaten) en voor zover ik het gezien heb, heeft Ruben NIET gemolt. Hij heeft ook het meeste geld binnen gebracht, Jan het tegenover gestelde...
Ik denk dat Jan de mol is, maar ik wil graag dat het Olcay is, want dan springt Thomas in de fontein bij VondelCS